Visitors to Versailles: From Louis XIV to the French Revolution
Мова видання: УкраїнськаЗахоплюючий погляд на пишність французького двору в Версалі очима його численних відвідувачів.
Яке було відвідати один з найпрекрасніших дворів Європи? Ця велика книга, заснована на безлічі сучасних документів і збережених творів мистецтва, досліджує досвід тих, хто стікався до палацу і територію Версаля, коли він був резиденцією французької монархії. Захоплюючі есе описують способи пересування, складні правила одягу і етикету, дорогоцінні дипломатичні подарунки, королівські аудієнції і екскурсії по будівлях і садам. Також представлені багато типів відвідувачів і гостей, які з нетерпінням добралися до цього центру сили і культури, в тому числі одноденні мандрівники і великі туристи, європейські дипломати, закордонні посли, мандрівники інкогніто і американці. За допомогою картин і портретів, меблів, гобеленів, килимів, костюмів і уніформи, порцеляни, золотих скриньок, скульптур, зброї та обладунків, гравюр і путівників «Відвідувачі Версаля» висвітлюють те, що мандрівники зустріли при дворі і які враження, подарунки і сувеніри вони взяли додому з ними.

Задуманий як продовження визнаного критиками «Гобелена в епоху Відродження: мистецтво і пишність» (2002), цей багатоілюстрований том є першим всеосяжним оглядом європейських гобеленів XVII століття, доступним англійською мовою. Від середньовіччя до кінця 18 століття європейські двори витрачали величезні суми на гобелени, які були зроблені з дорогоцінних матеріалів за ескізами провідних художників того часу. Проте, ця вражаюча середовище як і раніше часто підноситься як менш важливе декоративне мистецтво. Гобелен в стилі бароко кидає виклик цьому поняттю, демонструючи, що гобелен залишався одним з найпрестижніших образотворчих засобів протягом 17 і початку 18 століть, цінувався багатими за його артистизм і як інструмент пропаганди.У книзі представлені сорок п’ять кращих збережених зразків з колекцій більш ніж п’ятнадцяти країн, а також ряд пов’язаних малюнків і начерків маслом. У них досліджуються стилістичні розробки гобелена між 1590 і 1720 роками, коли такі майстри, як Пітер Пауль Рубенс, Якоб Йорданс, Симон Вуе, Шарль Ле Брун, П’єтро да Кортона і Джованні.
текст
Наявність: одиниця