1.1 ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИРОДНИЧО-НАУКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1.1 ОБОВ’ЯЗКОВА ЧАСТИНА
Ковальчук В.В. Основи наукових досліджень : навчальний посібник Слово, 2009
Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навчальний посібник ЦУЛ, 2007
Соловйов С.М. Основи наукових досліджень: навчальний посібник ЦУЛ, 2007
Латишина Д.И. История педагогики (История образования и педагог. Мысли). М.: "Гардарики" Романівський О.Г. та ін. Педагогіка успіху: підр. Х.: " ХПІ", 2011
Філіпчук Г. Г. Націєтворчість освіти. Монографія. Ч.: Зелена Буковина,2014
Тіщенко Л.М. та ін. Культура педагога: монографія. Х.: 2015
За ред. Ярмаченка М.Д. Педагогічний словник. К.: "Педагогічна думка",2001
Вознюк О.В., Дубасенюк О.А. Організаційно- педагогічні засади формування здорового способу життя суб'єктів освіти. Ж.: 2012
Дубасенюк О.А. Професійна педагогічна освіта: методологія, теорія, практика Ж.: 2015
За ред. Дубасенюк О.А. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія. Ж.: 2012
Паноьк Т.В. Розвиток вищої художньо-педагогічної освіти в Україні у XX столітті (1917-1991) Х.: 2016
Савин Н.В. Педагогика. М.: 1978
Кардашов В.М. Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний і методологічний вимір: Монографія М.: "Вид. будинок Мелітопольської міської друкарні", 2007