«Вступ до спеціальності» - формування у студентів від повідно до освітньо-професійної програми таких компетентностей: ЗК 1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної дія льності. ЗК 4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних дже рел. ЗК 5. Здатність працювати в команді. ЗК 6. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконаних робіт. СК 2. Здатність здійснювати формоутворення, макетування і моделювання об’єктів дизайну. СК 3. Здатність здійснювати композиційну побудову об’єктів дизайну. СК 4. Здатність застосовувати навички проектної графіки у професійній дія льності. СК 9. Здатність зображувати об’єкти навколишнього середовища і постаті людини засобами пластичної анатомії, спеціального рисунка та живопису (за спе ціалізаціями). Основними задачами вивчення навчальної дисципліни є: отримання студен тами знань з історії дизайну та вмінь аналізувати принципи морфології об’єктів живої природи і застосовувати знання з біоніки при проектуванні об’єктів дизай ну, оцінювати об’єкт проектування, технологічні процеси в контексті проектного завдання, формувати художньо-проектну концепцію, створювати об’єкти дизайну засобами проектно-графічного моделювання. Програмні результати навчання, для формування яких використовується на вчальна дисципліна: ПРИ 7. Аналізувати, стилізувати, інтерпретувати та трансформувати об’єкти для розроблення художньо-проектних вирішень. ПРН 8. Оцінювати об’єкт проектування, технологічні процеси в контексті проектного завдання, формувати художньо-проектну концепцію. ПРН 10. Визначати функціональну та естетичну специфіку формотворчих засобів дизайну в комунікативному просторі. ПРН 11. Розробляти композиційне вирішення об’єктів дизайну у відповід них техніках і матеріалах.
- Викладач: Admin Admin