18 березня 2021 р. за сприяння і підтримки Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук України відбувся Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «Шкільна математична освіта і обдарованість», на якому науковці, вчителі закладів загальної середньої освіти та викладачі провідних українських університетів обговорили педагогічні проблеми розвитку обдарованості та місця математики в освіті обдарованих, презентували інноваційні методи та форми залучення обдарованих дітей і студентської молоді до дослідницької діяльності та поділилися успішними кейсами роботи з обдарованими учнями та студентами закладів вищої освіти.

У семінарі взяли участь гарант освітньо-наукової програми зі спеціальності 015- професійна освіта (теорія і методика професійної освіти) доктор пед. наук, проф., завідувач кафедри теоретичних дисциплін і професійної освіти Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука  Володимир Тименко, а також стейкхолдер цієї ОНП  доктор філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН  Максим Гальченко.

«Під час роботи семінару на особливу увагу заслуговують виступи, присвячені STEАM-освіті як інноваційній формі роботи з учнівською та студентською молоддю. Зокрема, на широких можливостях поєднання дизайну та математики наголошував доктор педагогічних наук, професор, зав. кафедри Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука Володимир Тименко («STEАM-освіта: дизайн і математика») [Електронний ресурс]: https://nupp.edu.ua/news/naukovitsya-prezentuvala-uspishni-keysi-z-vprovadzhennya-stem-osviti-v-universiteti.html

Цитати із його доповіді:

 «Леонардо да Вінчі розробляв дизайн книги Луки Пачоллі про Божественну пропорцію золотого перетину і зазначав, що Золотий перетин – це Божественна пропорція, яка непідвладна людському розуму».

Сайнс-арт – це художній спосіб презентації наукових даних і винаходів, які набувають в презентації естетичну цінність. Це формотворення для тиражування творів мистецької науки або наукового мистецтва. Сайнс-арт може і повинен потужно розвиватися з використанням освітньої технології STEAM.

Сайнс-арт (sciens art)

В.Тименко вніс пропозицію щодо заснування відділення проєктних технологій у Малій Академії Наук

Назвва відділення Секції Базові дисципліни
Проєктні технології

(художнього, інженерного, комп’ютерного проектування (ІТ-проєктування)

1. Ергодизайн

2. Етнодизайн

3. WEB-design

Основи дизайну – це «Дизайн і технології»,  «Мистецтво і дизайн».

Етнодизайн (folk design)