12 грудня 2023 року відбулася виставка творів Панаса Титенка «ЗЕМЛЯ і НЕБО» у художній галереї «Митець» КОНСХУ, старшого викладача кафедри монументального і станкового КДА Цією виставкою художник продовжує його попередню відданість імпресіоністичній традиції у живописі. Одночасно із використанням притаманних творцю засобів та методик автор вдається до пошуку передання і схоплення трагічного, меланхолічного в повсякденному житті. Така спроба відображається через протиставлення і взаємодію «Землі і Неба», де «земне» відображається як тут і зараз переживання страху та тривоги. «Небесне» розгортається на полотнах автора, як поступове переростання гострих переживань у внутрішню теплоту, спокій і затишок, уособлюючи собою символічне світло, що своїм натиском засліплює від усього «земного».
У цілому, тематика виставки глибоко пронизана спостереженням за природою та спробою повернути людину до гармонійного співіснування з навколишнім світом, у пошуках краси та сенсу в тих речах, які, здавалося б, є звичними та непомітними. Таким чином, автор ніби стверджує, що ми приречені на оптимізм, який проявляється через красу тендітності та миттєвості нашого існування.
Характерними рисами представленого є розкриття навколишнього світу крізь призму найтонших психологічних рефлексій, ледь вловимих відчуттів, породженим досвідом раптових зіштовхувань із прекрасним.
Світосприйняття творця відображається у відсутності чітко визначеної форми та прагненні передати зображуваний предмет у фрагментарних, уривчастих, миттєво фіксуючих кожне враження мазках, які розкриваються при осягненні картини в цілому своєю несподіваною єдністю і цілісністю. Особливий стиль автора полягає в принципі цінності першого враження, що дає можливість зображувати, здавалося б схопленні навмання деталі, однак таке руйнування чітко наперед визначеного плану й прагнення відбору істотного, своєю «побічністю» надають композиції надзвичайну яскравість і свіжість, а художній ідеї – несподівану розгалуженість і багатогранність.
Ідея зосередження на поверхневості, плинності миті, мінливості настрою, схоплення освітлення чи унікальності суб’єктивної точки зору розкриває взаємодію і переливання одне в одного здавалося б протилежних сторін: Землі і Неба, Хаосу і Порядку, Світла і Темряви, Природного і Надприроднього та нагадує про себе через століття здавалося б давно забутого способу світовідчуття.