Книги, що надійшли до бібліотеки в подарунок від Ольги Яреми-Винар – реставратора лабораторії з реставрування художнього текстилю Метрополітан музей мистецтв Ню Йорк, США (опис книг)
З давніх часів релігійні вірування і звичаї надихали створення багатьох найбільших творів мистецтва в світі. Ці шедеври, в свою чергу, підживлювали уяву модельєрів 20-го і 21-го століть, створюючи одні з найбільш новаторських творінь в історії моди. Небесні тіла: мода і католицьке уяву досліджує складні і часто суперечливі відносини моди з католицизмом, досліджуючи роль духовності і релігії в сучасній культурі. Це двотомне видання пов'язує значуще релігійне мистецтво і артефакти з їх одягом. В одному томі представлені зображення рідкісних предметів з Ватикану - церковного одягу та аксесуарів, а в іншому - мода таких дизайнерів, як Крістобаль Баленсіага, Доменіко Дольче і Стефано Габбана, Джон Гальяно, Жан Поль Готьє, мадам Гре, Крістіан Лакруа, Карл. Лагерфельд, Жанна Ланвин, Клер Маккарделл, Тьєррі Мюглер, Ельза Скіапареллі і Джанні Версаче. Нариси мистецтвознавців і провідних релігійних авторитетів дають уявлення про те, як одяг проявляє - або підриває - католицькі цінності та ідеологію.
Задуманий як продовження визнаного критиками «Гобелена в епоху Відродження: мистецтво і пишність» (2002), цей багатоілюстрований том є першим всеосяжним оглядом європейських гобеленів XVII століття, доступним англійською мовою. Від середньовіччя до кінця 18 століття європейські двори витрачали величезні суми на гобелени, які були зроблені з дорогоцінних матеріалів за ескізами провідних художників того часу. Проте, ця вражаюча середовище як і раніше часто підноситься як менш важливе декоративне мистецтво. Гобелен в стилі бароко кидає виклик цьому поняттю, демонструючи, що гобелен залишався одним з найпрестижніших образотворчих засобів протягом 17 і початку 18 століть, цінувався багатими за його артистизм і як інструмент пропаганди.У книзі представлені сорок п'ять кращих збережених зразків з колекцій більш ніж п'ятнадцяти країн, а також ряд пов'язаних малюнків і начерків маслом. У них досліджуються стилістичні розробки гобелена між 1590 і 1720 роками, коли такі майстри, як Пітер Пауль Рубенс, Якоб Йорданс, Симон Вуе, Шарль Ле Брун, П'єтро да Кортона і Джованні.
Передача в 2009 році колекції костюмів Бруклінського музею Інституту костюма Метрополітену створила неперевершену уявлення роботи англо-американського дизайнера Чарльза Джеймса. Протягом свого життя Джеймс пропонував клієнтам пожертвувати свої кращі зразки його дизайнів Бруклінському музею, маючи намір створити робочу колекцію, щоб надихнути студентів, які вивчають моду. З моменту прибуття в Метрополітен ця неперевершена колекція була збільшена за рахунок ряду значних придбань, в тому числі рідкісних творів часів Другої світової війни і архівів Джеймса з ескізами, нотатками, фотографіями та іншими речами. Архіви були подаровані в 2013 році Гомером Лейном, останнім асистентом Джеймса в студії. Ця знахідка становить основу цього каталогу і виставки.
Ця багато ілюстрована книга, видана до виставки «Текстиль для цього світу і за його межами: скарби острівної Південно-Східної Азії» в Музеї текстилю, Вашингтон, округ Колумбія, з 1 квітня по 18 вересня 2005 року, представляє захоплюючий огляд використання тканини, його функція в суспільстві і повідомлення, що містяться в кольорі, візерунку і техніці. Охоплюючи мусульманське, християнське, індуїстська, індонезійський і малайзійський суспільства, він описує, як кожне з них має спільну спадщину своїм незвичайним почуттям сили тканини: будь то знак прихильності богів до правителя або вища честь для мертвих, символи договірних спілок або як предмети краси і зарозумілості . На континенті Південно-Східної Азії тонкі деталі будівництва та використання текстилю є історичними записами цих товариств.
Цей том, десятий із запланованих шістнадцяти видань, містить каталоги європейського текстилю та предметів з тканини з колекції Роберта Лемана в Метрополітен-музеї.Роберт Леман і його батько Філіп Леман купували тканини тими ж добре натренованими очима, як і при придбанні картин, малюнків і декоративно-прикладного мистецтва в цілому. Серед найбільш видатних і викликають загальне захоплення предметів колекції - дві серії вишитих медальйонів з Фландрії XV століття і чотири великих гобелена, в тому числі Таємна вечеря, після Бернарт ван Орлі, це, можливо, кращий гобелен епохи Відродження в американській колекції. Колекція також включає в себе велику кількість церковних шат і панно з чудового шовку і оксамиту в широкому спектрі технік і стилів, що охоплюють понад шість століть. Багато з цих тканин використовувалися для прикраси таунхауса Lehman на Манхеттені у вигляді драпіровок, покриттів або оббивки. Вони являють собою шістдесят п'ять років збірки, володіння і повсякденному житті з історичними тканинами
Цей бюлетень, перший із спеціального двосерійного випуску журналу «Останні надходження», присвячений роботам, придбаним Музеєм в 2019 і 2020 роках, багато хто з яких були подарунками, врученими на честь 150-річного ювілею музею. Основні моменти цього томи включають розкішний набір ручних сувоїв із зображенням «Повісті про Гендзі», римське гирлі другого століття, малюнок пейзажу французького художника Клода Лоррена і майже сотню індійських картин. У цій публікації також зазначається безліч щедрих пожертвувань донорів, які роблять можливим постійне зростання колекції The Met.
Великий випуск бюлетеня Музею мистецтв Метрополітен, осінь 2006 р 110 кольорових ілюстрацій / фотографій творів мистецтва і артефактів, недавно придбаних музеєм. Сучасне мистецтво, азіатське мистецтво, середньовічне, римське, грецьке, єгипетське, доколумбової, індіанські індіанці, сюрреалізм, експресіонізм, імпресіонізм, картини, малюнки, гравюри, фотографії, зброя і обладунки, декоративне мистецтво та інші твори.
Починаючи з 16 століття золотий вік європейського мореплавання привів до активної торгівлі текстилем, і згодом по всьому світу поширилося захоплююче дух різноманітність текстильних дизайнів. Торговий текстиль поєднує в собі традиційний дизайн, навички і смаки культур їх походження з новими методами, отриманими в результаті глобального обміну, створюючи нові прекрасні твори, які також є історично захоплюючими. Переплетений глобус- перша книга, в якій аналізується цей текстиль в рамках більш широкої історії торгівлі та дизайну. Багато ілюстровані тексти досліджують взаємозв'язок текстилю, торгівлі і смаку з епохи відкриттів до XIX століття, включаючи докладне обговорення 120 робіт, які висвітлюють теми. Від майстерно забарвлених і забарвлених бавовняних виробів Індії до розкішних шовків Японії, Китаю, Туреччини та Ірану - шляхи впливу простежуються на захід, до Європи та Америки. Суттєве значення для цього обміну мала торгівля високо цінуємо натуральними барвниками і барвниками, що підкреслювало вплив глобальних
Всього за три роки, між тисяча вісімсот дев'яносто три і 1896 роками, Вакханка і Немовля Фавн Фредеріка Вільяма МакМонні перетворилася з глиняного ескізу в паризькій студії художника в саму суперечливу скульптуру в Сполучених Штатах. Сприйняття скульптури, на якій зображена танцююча жінка в натуральну величину, радісно тримає в одній руці немовляти, а в іншій - виноград, все ще варіюється від провокаційного до нешкідливого. У цьому бюлетені детально розглядаються вакханка і дитячий фавн., Робота, найбільш часто пов'язана зі скандалом, який привів до її придбання: громадський резонанс з приводу непристойності оголеної фігури і її явного сп'яніння спонукав її первісного власника, архітектора Чарльза Маккіма, забрати її в якості подарунка Бостонської публічній бібліотеці і замість цього віддайте його Метрополітену. У той час як більш ранні дослідження були зосереджені майже виключно на полеміці, цей Бюлетень по-новому глянув на одну з ікон Американського Крила, від її витоків в навчанні художника образотворчих мистецтв до її місця в багатій традиції вакханки як предмета Мистецтво вісімнадцятого і дев'ятнадцятого століть.
Цей бюлетень, випущений в ознаменування відкриття Галереї музичних інструментів Андре Мертенса в готелі Met після дворічного ремонту, розповідає історію Мері Елізабет Адамс Браун, чия незрівнянна колекція лягла в основу Департаменту музичних інструментів в The Met. Саллі Б. Браун, правнучка Мері Елізабет, досліджує, як мати шістьох дітей без будь-якого музичного освіти придбала понад 3600 музичних інструментів зі всього світу в кінці дев'ятнадцятого століття. Мері Елізабет також стала шанованою авторитетом в цій області, написавши перший каталог колекції музичних інструментів в Сполучених Штатах. У цій публікації представлені твори мистецтва з її колекції, приблизно дві третини яких належать до неєвропейських культур, що свідчить про її революційному відхиленні від західного канону і виняткових амбіції колекціонера.
Цей випуск Бюлетеня, випущений до 300-річчя від дня народження Томаса Чиппендейла, найвідомішого червонодеревника Англії, присвячений історії творчості Чиппендейла в The Met. Моррісон Х. Хекшер розповідає про стрімке підйомі дизайнера від сільської безвісті до вершин лондонській торгівлі предметами розкоші, приписуючи цей чудовий успіх публікації Chippendale Director, повчальною книги по дизайну і орнаменту меблів. У тексті аналізується рідкісна музейна колекція малюнків Чиппендейла, яка розкриває талановитого дизайнера з великим уявою, який опанував тим, що сьогодні називають брендингом. Ілюструє широкий вибір малюнків режисера поруч з меблями, натхненної режіссером.ілі фактично зроблений в магазині Чиппендейла, в цьому бюлетені представлені твори мистецтва, які свідчать про багатовікове захопленні музею малюнками, гравюрами, книгами і меблями в стилі Чиппендейла.
Цей спеціальний випуск Бюлетеня присвячений деяким криз, яка охопила наш світ зараз, включаючи катастрофічні наслідки пандемії COVID-19 і триваючу трагедію расової несправедливості. Голоси з Художнього музею Метрополітен представляють своє особисте бачення проблем і проблем, з якими ми всі стикаємося, пов'язуючи ці важкі часи з мистецтвом, художниками і історією музею. Це захоплююче видання, задумане і написане під час безпрецедентного закриття музею, відображає здатність мистецтва надихати, втішати і лікувати.
Інновації, технології і видовище об'єднуються в чудових творах мистецтва і науки. Втілюючи творчі досягнення королівських дворів Європи, об'єкти, представлені в Making Marvels, демонструють, як європейські королівські родини, від епохи Відродження до Просвітництва, висловлювали свій статус за допомогою винахідливо створених винаходів. Ці прекрасно ілюстровані і захоплююче обговорювані роботи надихнули технічний прогрес, який зробив величезний вплив на астрономію, інженерію, майстерність і навіть міжнародну політику.Вольфрам Кёппе - французький куратор Марини Келлен у відділі європейської скульптури і декоративного мистецтва Художнього музею Метрополітен.
Яке було відвідати один з найпрекрасніших дворів Європи? Ця велика книга, заснована на безлічі сучасних документів і збережених творів мистецтва, досліджує досвід тих, хто заполонив палац і територію Версаля, коли він був резиденцією французької монархії. Захоплюючі есе описують способи пересування, складні правила одягу і етикету, дорогоцінні дипломатичні подарунки, королівські аудієнції і екскурсії по палацу і садам. Також представлені багато типів відвідувачів і гостей, які з нетерпінням добралися до цього центру сили і культури, в тому числі одноденні мандрівники і великі туристи, європейські дипломати, закордонні посли, мандрівники інкогніто і американці.За допомогою картин і портретів, меблів, костюмів і уніформи, зброї та обладунків, путівників та інших творів мистецтва «Відвідувачі Версаля» висвітлюють те, що мандрівники зустрічали при дворі і які враження, подарунки і сувеніри вони відвезли з собою додому. Втілюючи в життя їх переживання, цей чудово ілюстрований тому нагадує нам, чому Версаль зачарував покоління відвідувачів від старого режиму до наших днів.
Роберт Леман зібрав кращу і найповнішу приватну колекцію майоліки італійського Відродження в Сполучених Штатах. У цьому томі видатний вчений Йорг Расмуссен каталогізує 157 предметів майоліки, які були розміщені з 1975 року, а також понад 2000 інших творів мистецтва, придбаних Робертом Леманн і його батьком Філіпом Леманн в крилі Роберта Лемана в Метрополітен-музеї. Образотворче мистецтво. Яскраво забарвлені глечики, глечики і страви, зібрані Робертом Леманн, документують історію італійської майоліки з початку п'ятнадцятого століття до 1600-х років. Колекція найбільш відома чудовими виробами, виготовленими в основних центрах італійської кераміки в період Високого Відродження, золотого століття майоліки. Дорогоцінна блискуча посуд, якій робили Дерута і Губбіо в центральній Італії, становить більше третини колекції. Також чудово представлені сусідні міста Кастель-Дуранте і Урбіно, чиї вироби, можливо, найкраще демонструють красу і різноманітність майоліки початку шістнадцятого століття. Одним з найбільш незвичайних творів герцогства Урбіно є чаша, подарована Папі Юлію II в 1508 році, яку Расмуссен називає "istoriato, або« розфарбовані за сюжетом », вироби входили до складу великих ансамблів, замовлених видатними меценатами: три тарілки належать знаменитому сервізу Пуччі, розписаним Франческо Ксанто Авелла та Ровіго; два інших, написані майстром майолікою Ніколо да Урбіно, належать Ізабеллі д'Есте, маркіза Мантуї, і є частини з гербами Орсіні Риму, Сальвиати Флоренції і констебля Анни де Монморансі.Покійний Йорг Расмуссен був куратором Музею хутряного мистецтва і гевербе в Гамбурзі до 1979 року, коли він був призначений другим директором Центрального інституту в Мюнхені. Його повний каталог італійської майоліки в Гамбурзькому музеї з'явився в 1984 році, і він широко публікував матеріали по майолике, а також по скульптурі і прикладному мистецтву. Його текст не тільки аналізує і класифікує майолику з колекції Роберта Лемана, надаючи джерела, бібліографії та історії виставок, але також дає уявлення про інтелектуальний і культурному світі, до якого вона належала.
Захоплюючий погляд на пишність французького двору в Версалі очима його численних відвідувачів.
Яке було відвідати один з найпрекрасніших дворів Європи? Ця велика книга, заснована на безлічі сучасних документів і збережених творів мистецтва, досліджує досвід тих, хто стікався до палацу і територію Версаля, коли він був резиденцією французької монархії. Захоплюючі есе описують способи пересування, складні правила одягу і етикету, дорогоцінні дипломатичні подарунки, королівські аудієнції і екскурсії по будівлях і садам. Також представлені багато типів відвідувачів і гостей, які з нетерпінням добралися до цього центру сили і культури, в тому числі одноденні мандрівники і великі туристи, європейські дипломати, закордонні посли, мандрівники інкогніто і американці. За допомогою картин і портретів, меблів, гобеленів, килимів, костюмів і уніформи, порцеляни, золотих скриньок, скульптур, зброї та обладунків, гравюр і путівників «Відвідувачі Версаля» висвітлюють те, що мандрівники зустріли при дворі і які враження, подарунки і сувеніри вони взяли додому з ними.