БОЙЧУКІВСЬКІ СТУДІЇ. АРХІВ

Свідоцтво про реєстрацію

Науковий журнал «Бойчуківські студії»

ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ

 

Cтруктура статті:

 УДК (класифікаційний індекс Універсальної десяткової класифікації)

 Заголовок статті (14 пт, напівжирний шрифт, прописні літери, абзац без відступів першого рядка, вирівнювання по центру).

 Ім’я та прізвище автора (ів) (транслітерація)

 Інформація про автора (авторів): науковий ступінь, учене звання, посада, назва, адреса організації, електронна пошта одного або усіх авторів, контактний телефон

ORCID ID (ідентифікатор автора, який генерується за посиланням: https://orcid.org/register)

 Анотація/ Abstract (200-300 слів – підсумовує статтю) – анотація повинна містити короткий зміст статті. Структура анотації має представляти логіку викладення результатів дослідження для подальшого визначення доцільності звернення до повного тексту статті.

Ключові слова (5-7 слів, подані за абеткою) українською та англійською мовами (оригінальними).

Вступ (постановка проблеми, її актуальність та аналіз останніх  досліджень і публікацій)розкриття сутності і стану наукової проблеми у загальному вигляді, її теоретичної та (або) практичної значущості, зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями; зазначити актуальність дослідження. Аналіз досліджень, дотичних до тематики статті, і на які спирається автор (з обов’язковим вказанням використаних в аналізі джерел інформації).

 Мета статті, методи дослідження – опис головної ідеї публікації: чим відрізняється, доповнює та поглиблює вже відомі підходи, які нові факти, закономірності висвітлює.

 Результати  дослідження – основний матеріал дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів.

 Висновки та перспективи подальших досліджень – мають повно і конкретно відображати результати досліджень, відповідати меті та назві статті, дослівне дублювання з анотації неприпустиме. Важливо вказати перспективи подальших досліджень обраної теми.

 Література – формується за абеткою

 References

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕКСТУ СТАТЕЙ.

Посилання

Цитати в тексті подаються мовою статті, архівні та рукописні джерела – мовою оригіналу.

Внутрішньотекстові посилання оформлюються у квадратних дужках із зазначенням номера джерела зі списку літератури та сторінки, якщо в тексті йдеться про конкретний фрагмент документа: [2, с. 34].

Список літератури подається після тексту в алфавітному порядку з повною інформацією про джерело. Список літератури містить лише ті джерела, на які є посилання в тексті.

Посилання на ілюстрації у тексті статті наводяться у круглих дужках: (рис. 1), (рис. 2)

Приклад оформлення літератури:

 Стаття:

Гальчинська О. С. и др. Колір в дизайні навчальних матеріалів для дітей 3–6 років. Український мистецтвознавчий дискурс, 2023. Вип. 4. С. 11–21. DOI: https://doi.org/10.32782/uad.2023.4.2

 

Книга:

Осадча О. Візантійські традиції в іконописі: богословсько-символічні та формотворчі аспекти. Вінниця :Твори. 2023. 266 с.

 

Тези конференції:

Сосік О. Д. Декілька штрихів до атрибуції робіт Вільгельма Котарбінського. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство: матеріали міжнар. симпозіуму, присвяченого 50-річчю НАКККіМ. (м. Київ, 6 червня 2019 р.). Київ: НАКККіМ, 2019. С. 266–268.

 

Дисертація:

Школьна О. В. Творчість і мистецько-педагогічна діяльність Михайла Жука в контексті становлення української школи фарфору (перша половина XX століття): дис... д-ра. мистецтвознавства: 17.00.06. Львів, 2007. 257 с.

 

У колективній монографії:

Авраменко О. Зміни парадигми функціонування образотворчого мистецтва. Нариси з історії образотворчого мистецтва України ХХ ст. / Редкол.: В. Сидоренко (голова) та ін.; ІПСМ АМУ. В 2-х кн. К.: Інтертехнологія, 2006. Кн. 2. С. 193–239.

 

У багатотомному виданні:

Енциклопедія історії України : у 10 т. / ред. рада: В. М. Литвин (голова) та ін. ; НАН України, Ін-т історії України. Київ : Наук. думка, 2005. Т. 9. 944 с.

 

В Інтернет-виданні

Збаражська А. Жіночі образи у мистецтві. Пломінь: веб-сайт. URL: https://plomin.club/female-images-in-art/ (дата звернення 04.05.2020).

Офелія Прерафаелітів. URL: https://www.artculturetravel-ua.org/post/офелія-прерафаелітів

 

Альбом

Вільгельм Котарбінський: альбом / Упоряд. М. Дроботюк. Київ: Укр. Письменник, Укр. Пропілеї, 2014. 592 с.

 

Каталог

Бойчук і бойчукісти, бойчукізм: Монументальне мистецтво. Живопис. Графіка. Книга. Декоративно-ужиткове мистецтво. Фотографія. Документи : каталог виставки [авт. тексту та упоряд. каталогу О. Ріпко та Н. Присталенко]. Львів : Ред.-вид. відділ обл. упр. по пресі, 1991. 88 с.: іл.

 

Інтерв’ю

Інтерв’ю Л. Медвідя на відкриті виставки / URL: http://h.ua/story/201388/ (дата звернення 04.05.2019).

 

Архівні джерела

Лист А. Горської  до Г.  Синиці. [Чернетка]. 1967. Особовий архів А. О. Горської // ЦДАМЛМ. Ф. № 1165. Оп. 1. Спр. № 54. Арк.1–2.

 

References подається за вимогами міжнародного стилю оформлення наукових публікацій APA. Транслітерація україномовних праць — http://ukrlit.org/transliteratsiia

Хижинський В., Джулай О. Анімалістичні форми у сучасній художній кераміці: трансформація традиційного мистецтва. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 81, том 2, 2024. С. 153–158.

Khyzhynskyi V., Dzhulai O. (2024). Animalistychni formy u suchasnii khudozhnii keramitsi: transformatsiia tradytsiinoho mystetstva [Animalistic Forms in Contemporary Ceramic Art: Transformation of Traditional Art]. Aktual’ni pytannia humanitarnykh nauk [Current issues of the humanities], 81(2), 153–158 [in Ukrainian].

При наборі тексту дотримуватися наступних норм:

  • пробіл обов’язково потрібно ставити:
    - після, а не до таких розділових знаків як  , . ; : ! ? ..., а також закриваючої дужки, закриваючих «лапок»;
    - до, а не після відкриваючої дужки, відкриваючих «лапок» і трикрапки на початку речення;
    - до і після довгого тире.
  • розрізняти тире (–) та дефіс (-). Дефіс – це знак, що зʼєднує частини складних слів. Під час друку має позначення маленької горизонтальної рисочки (-) та не відокремлюється пробілами від слів. Тире – це розділовий знак, що вживається для позначення прямої мови, пауз, перед це (це є), оце, то, ось (це) значить. Тире у тексті обовʼязково з обох боків відділяють пробілами;
  • відділяти нерозривним пробілом дефіс (одночасне натискання клавіш Ctri-Shift+пробіл):
    - ініціали та прізвище (Т. Г. Шевченко), скорочення після переліків (типу і т. п., і т. д.), перед іменами та прізвищами (п. Наталка, ім. В. Винниченка), перед географічними назвами (м. Чернівці, с. Моринці, р. Золота Липа);
    - у граматичних закінченнях, з’єднаних з цифрами через дефіс (3-й, 11-го, 378-му);
    -  у скороченнях типу 80-ті, 2-го, школа І-ІІІ ступенів;
  • скорочення типу 80-ті, 2-го друкувати через нерозривний
  • дати подавати через тире без пробілів. Перед скороченнями р., рр., ст. ставити нерозривний пробіл. Якщо дати наводити в дужках, то «рр.» не писати (1861 р., 1945-1947 рр., (1945-1947), XV-XVII ст.). У сполученнях на десятиліть між датами ставити тире з пробілами: 40-х – 50-х рр., 1940-х – 60-х рр.
  • часові та числові інтервали оформляти через тире без пробілів (липень–серпень; 36–44);

 

Рукопис подається у вигляді документа MS WORD із розширенням * .doc.

Назва файлу – прізвище автора латиницею: Galchynska.doc

 Розміри основного тексту: формат сторінки – А4, гарнітура шрифта – Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5. Параметри сторінки: всі поля – 2 см, без колонтитулів і нумерації. Переноси слів не допускаються. Параметри абзацу: вирівнювання – за шириною, відступ першого рядка – 1, 25 см, міжрядковий інтервал – 1,5 см. Автоматична нумерація сторінок не ставиться.

Забороняється використання джерел, опублікованих російською мовою, а також джерел іншими мовами, у разі, якщо вони опубліковані на території країн-агресорів (росія, білорусь).

 

Зразок оформлення

Завантажити в doc


УДК 659:025.174

НАЗВА СТАТТІ

Ольга ГАЛЬЧИНСЬКА

PhD з дизайну, доцент, доцент кафедри графічного дизайну

Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука

galchinskaya_olga@kdidpmid.edu.ua

ORCID: 0000-0002-3030-6911

 Анотація. У даній роботі розглянуті зарубіжні та українські соціальні плакати з ментальної підтримки... (250-300 слів).

Ключові слова: соціальний плакат; візуальна комунікація; український плакат; колір; композиція; російсько-українська війна.

 

TITLE OF THE ARTICLE

 Olga GALCHYNSKA

PhD, Associate Professor of the Department of Graphic Design, Mykhailo Boichuk Kyiv State Academy of Decorative Applied Arts and Design, Ukraine.

galchinskaya_olga@kdidpmid.edu.ua

ORCID: 0000-0002-3030-6911

 

Abstract. This work examines foreign and Ukrainian social posters for mental support, analyzes graphic elements [...] (250-300 words).

 Keywords. social poster; visual communication; Ukrainian poster; color; composition; Russian-Ukrainian war.

 Вступ (постановка проблеми, її актуальність та аналіз останніх досліджень  і  публікацій).

Мета статті, методи дослідження.

Результати  дослідження.

Висновки та перспективи подальших досліджень.

 Література

 Миленкова Р.  Мистецтво і дизайн як інтелектуальні стратегії сучасної творчої комунікації. Функції дизайну у сучасному світі: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, м. Суми, 39-30 березня 2017 р. Суми: Сумський державний педагогічний ун-т ім. А.С. Макаренка, 2017. С.43-44.

 References

 Milenkova R. (2017) Mystetstvo i dyzain yak intelektualni stratehii suchasnoi tvorchoi komunikatsii [Art and design as intellectual strategies of modern creative communication]. Funktsii dyzainu u suchasnomu sviti: materialy Vseukrainskoi naukovoi konferentsii [The Design Functions in the Modern World: Materials of the All-Ukrainian Scientific Conference, Sumy, March 29-30, 2017]. Sumy: Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko. pp. 43-44 [in Ukraine].