ПРОГРАМА IV ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «СУЧАСНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» 18 квітня 2019 року
ПРОГРАМА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦЇ «ХУДОЖНІ ПРАКТИКИ ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ: НОВАЦІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ» 22 листопада 2018 року
Аспіранти Академії Бойчука долучилися до всеукраїнського вебінару з академічної доброчесності
24 листопада 2025 року аспіранти Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука взяли участь у Всеукраїнському онлайн-семінарі «Академічна […]
Аспіранти Академії Бойчука відвідали Центральний державний архів-музей літератури і мистецтва України
Аспіранти 1–3 років навчання відвідали Центральний державний архів-музей літератури і мистецтва України. Під час екскурсії співробітники архіву ознайомили молодих дослідників […]
Аспіранти Академії долучилися до конференції з питань культурної спадщини
07 лютого аспіранти Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука взяли участь у науково-практичній конференції, присвяченій ролі […]
АСПІРАНТИ КДАДПМД ім. М. БОЙЧУКА ПРЕДСТАВИЛИ РЕЗУЛЬТАТИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА IV МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «МИХАЙЛО БОЙЧУК: ВІЗІЯ І МІСІЯ»
30 жовтня 2025 року аспіранти Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука взяли участь у IV Міжнародній […]
Фахові семінари
Фаховий семінар з проблеми впровадження інтердисциплінарного підходу до викладання змістових компонентів ОНП
У вересні 2021 р. відбувся фаховий семінар з проблеми впровадження інтердисциплінарного підходу до викладання змістових компонентів ОНП. Обговорено тези доповіді проф. В.П. […]
НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ
На початку лютого 2022 р. відбувся фаховий семінар з проблем спеціалізованої професійно-мистецької освіти “НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ” (Збірник матеріалів ХІХ Міжнародних […]














































































































































